czwartek, 11 września 2014

Gwiazd Naszych Wina - Recenzja

                     
Hej ! W końcu jestem z powrotem. Ogarnęłam w końcu  tego posta i już jestem ! Nie mogłam zdecydować się o czym go napisać. Może przejdę już do recenzji. Zapraszam i mam nadzieję,że się spodoba ;).

     Autor : John Green
    Ilość stron : 312
    Tytuł oryginalny : The Fault In Our Stars
    Wydawnictwo : Bukowy Las
    Ocena : 10/10



,, Niektóre nieskończoności są większe niż inne"

Gwiazd naszych wina jest książką,o której głośno ostatnio za sprawą filmu. Ja przeczytałam ją wcześniej. Gdy nie było na nią aż tak wielkiego szału. Urzekła mnie swoim opisem oraz polecało mi ją kilka osób. Chciałam przekonać się czy będzie to typowa książka o raku i o miłości. Ucieszyłam się gdy tak nie było. Jest to książka o miłości dwóch nastolatków chorych na raka. Wydaje się właśnie takie oklepane,typowe ,lecz gdy zagłębiamy się w fabułę odkrywamy całą prawdę ! Historia opiera się na ich codziennym życiu,na ich zmartwieniach, marzeniach, pragnieniach, uczuciach. Jest świetnym wyciskaczem łez. Ja osobiście płakałam w wielu momentach. Ta książka jest godna polecenia i warta przeczytania ! Kto jeszcze tego nie zrobił, zachęcam ! Mimo,że dzieje się to w normalnym,teraźniejszym świecie i nie ma tam wampirów, wilkołaków,czarodziejów itp., itd., to i tak ma swój charakter,swój klimat,urok i swoją atmosferę. Można popłakać się z radości,wzruszenia,ale w większości wypadkach ze smutku. Genialne jest to,że pan Green nie skończył akcji typowo tylko właśnie tak jak van Houten ! Spodziewałam się tego od początku. Postacie są bardzo różnorodne i każda się czymś wyróżnia, ma swój styl. Trudno mi to wszystko opisać. Jednym słowem : CUDOWNA *.*. Naprawdę cudowna książka ! Uwielbiam jak nie wiem co ! Polecam wam wszystkim ! Jeśli nie lubicie takich tematów,a wolicie np.: fantastykę to nie sięgajcie po tą książkę,bo znudzicie się,ale i tak polecam spróbować swoich sił z tą książką ;).





Dziękuję za przeczytanie. Proszę was bardzo gorąco o komentarze,bo widzę ilu was jest,a nikt nie komentuje ;/ Zachęcam do pisania w komentarzach wasze opinie o książkach,filmach itp., pod tą recenzją jak i pod wszystkimi innymi. Chcę widzieć,że to co robię jest odbierane przez ludzi w jakiś sposób. Dobranoc :* 






Clarissa Proudflower
    
                             

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka