poniedziałek, 2 lutego 2015

CZYTELNICZE PLANY NA LUTY

Hej, hej ! 

Wczoraj rozpoczął się luty... najkrótszy miesiąc w roku, który będzie dla mnie baaardzo pracowity. Mimo,że dzisiaj oficjalnie zaczęły mi się ferie to nie za bardzo będę mogła skorzystać z nich w 100 % . Zawdzięczam to głównie mojemu nauczycielowi od historii, który zadał nam 2-u stronicowe wypracowanie oraz wepchnął mnie do konkursu historyczno-literackiego,a w pierwszym tygodniu po feriach nauczyciele zaplanowali nam rozrywkę w postaci sprawdzianów. Żyć nie umierać... 
W lutym zamierzam przeczytać :

1. "GONE. Zniknęli Faza 1. Niepokój" - M.Grant (którą już zaczęłam)
2. "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" - J.K.Rowling (powrót do kultowej serii z dzieciństwa)
3. "Jeśli zostanę / Zostań jeśli kochasz" - G.Forman
4. "Dotyk Julii" - T.Mafi
5. "Istoty Ciemności" - K.Garcia, M.Stohl


Od dzisiaj posty na blogu będą pojawiać się w poniedziałki i soboty. Czasami w niedziele lub w jakoś w tygodniu.
Na dziś to tyle. Niech los zawsze wam sprzyja i  do następnego posta !

















   ~~Cassandra~~

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka