poniedziałek, 2 marca 2015

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE LUTEGO

Hej ! Przepraszam, że długo nie było posta, ale nie miałam siły ani ochoty żeby usiąść i coś napisać. W planach mam napisanie recenzji "Zostań jeśli kochasz".

Przechodząc do podsumowania. W lutym przeczytałam :
1."Zostań, jeśli kochasz"~ G.Forman
2."Wróć, jeśli pamiętasz"~ G.Forman
3."Gone.Zniknęli.Faza Pierwsza: Niepokój.~ M.Grant
4."Dotyk Julii"~ T.Mafi


Moim zdaniem nie jest źle. Odstąpiłam trochę od mojej listy, o której wam pisałam, ale nie szkodzi.

A aktualnie jestem w trakcie czytania książki "Bóg nigdy nie mruga."~R.Brett
                                     


Niebawem napiszę post o moich czytelniczych planach na marzec.


Dziękuję za uwagę. Niech los zawsze wam sprzyja. Cześć !






~~Cassandra~~

2 komentarze :

  1. Jak Ci się podobał Dotyk Julii? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobała książka. Nie długo recenzja na blogu 😉

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka