poniedziałek, 25 maja 2015

DISNEY BOOK TAG


Hej ! Dziś mam dla Was Disney Book Tag ! Pierwszy raz przeczytałam go TU. Polecam Wam tego bloga z czystym sercem, zaglądam na niego regularnie. Nie przedłużając... ZAPRASZAM NA TAG !








1. Mała Syrenka - bohater, który jest wyobcowany lub czuje się nieswojo w sytuacji, w której się znalazł.

Hmmm... Udało mi się znaleźć kilka przykładów, ale chyba najbardziej wyobcowaną bohaterką była Julia z Dotyku Julii. Nie mogła nikogo dotknąć, ludzie uważali ją za potwora przez co ona sama nabrała takiego przekonania o samej sobie.















2. Kopciuszek - bohater, który przechodzi ogromną metamorfozę.

Zdecydowanie Katniss z Igrzysk Śmierci. Na początku, w pierwszej części spotykamy dziewczynę, która musiała szybciej dorosnąć. Natomiast w trzeciej mamy już całkowicie inną osobę ! Tyle strasznych rzeczy stało się w jej życiu i to ją ukształtowało.










3. Królewna Śnieżka - książka, której bohaterowie diametralnie różnią się od siebie.


Clary, Jace, Simon, Isabel, Alec z Darów Anioła ! Wszyscy inni i wyjątkowi.





















4. Śpiąca królewna - książka podczas czytania, której zasnąłeś.
Misery S. Kinga. Nie martwcie się, nie zasnęłam, bo była słaba czy mi się nie podobała, zasnęłam ze zmęczenia, ponieważ często czytam po nocach.
   

















                                  5. Król lew - bohater, który w dzieciństwie musiał zmierzyć się z traumatycznym przeżyciem.
 

Trututututu .... Katniss :D. A tak serio żeby nie być monotonną to dopasuje tutaj Harry'ego z kultowej serii J.K.Rowling. Harry całe życie miał po tym traumę :(










                                                                                                           
 6. Piękna i bestia - książka, której się obawiałeś, a okazało się, że jest wspaniała.

W sumie to było tak z serią Dary Anioła. Gdy sięgnęłam po ten tytuł nie za bardzo wiedziałam czy mi się spodoba. Na początku akcja toczy się bardzo wolno, więc to był kolejny powód, ale jak już wgłębiłam się w historię to było lepiej i lepiej aż w końcu się zakochałam.








  7. Alladyn - bohater, którego życzenie się spełniło.

Augustus z Gwiazd naszych wina. Bał się zapomnienia i chciał go uniknąć, udało mu się.                                                
                                                                                   
                                                               





8. Mulan - bohater, który udaje kogoś, kim nie jest.

Caine z Gone. Gdy go poznajemy wydaje się ratunkiem dla wszystkich, lecz z czasem pokaże na co go stać.










9.  Toy Story - książka, której bohaterów chciałbyś ożywić.

Gdybym zaczęła wymieniać to bym nigdy nie skończyła :D.


                                                                                   













10.  Disney  Descendants - ulubiony czarny charakter.

Ulubionym czarnym charakterem jest Prezydent Snow. Tak, tak znów IŚ no, ale cóż. Nienawidzę Snowa, ale jako czarny charakter jest świetny.












No i  to tyle na dziś ! Świetnie się bawiłam wspominając bajki z dzieciństwa, na których się wychowywałam. Ja nominuję :

                                               Isabel z bloga Isabel Czyta
                                               Sandrę z bloga Na Końcu Tęczy




Niech los wam sprzyja ! Papa !




















5 komentarzy :

  1. Ten tag jest taki, taki, taki słodki! ♥ Dziękuję za nominację *o*
    Właśnie czytam "Igrzyska śmierci", więc bardzo się cieszę, że tak dużo razy wymieniłaś tutaj tę trylogię, ponieważ skrada również moje serce :>

    Pozdrawiam
    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na IŚ na pewno się nie zawiedziesz ! Odkąd je przeczytałam mam jakiegoś książkowego kaca i często znajduję okazję żeby o nich pogadać. FALA MIŁOŚCI LECI <3 <3 <3 <3 <3 <3<3

      Usuń
  2. Dziękuje za nominację! :3 W niektórych punktach mogłabym się z tobą zgodzić ;) TAG postaram się wykonać w przeciągu trzech dni- dopiero teraz go zobaczyłam, a na blogu mam zaplanowane co innego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam,czekam ! Jestem ciekawa w czym się zgadzamy. FALA MIŁOŚCI LECI TAKŻE DO CIEBIE <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Usuń
  3. Ohhh przypomniałaś mi o tym tagu! :D Całkowicie o nim zapomniałam, jak dobrze, że weszłam na Twojego bloga ^^

    http://przez-zycie-z-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka