sobota, 2 maja 2015

Kitty Book Tag

Hej, hej dziś przychodzę do was z pierwszym tagiem na moim blogu. Ten tag podpatrzyłam TUTAJ oraz TUTAJ i postanowiłam,że także go wykonam.

Bardzo lubię koty,a dodatkowo mam im przypisać książki <3 Świetny tag dla mnie.

Nie przedłużając ZAPRASZAM NA TAG !



1. Manx, czyli książka, w której czegoś mi brakowało.


Taką książką zdecydowanie jest ,,Córka Czarownic" Doroty Terakowskiej. Tego ,,czegoś" zabrakło mi głównie w końcówce. Jednak książka mi się podobała i wywarła dobre wrażenie.



                                                  


2. Munchkin, czyli książka,którą przeczytałam w najkrótszym czasie.


Duży było takich pozycji,ale może wybiorę tę, którą przeczytałam w ostatnim czasie, a mianowicie jest nią ,, Miniaturzystka" Jessie Burton.







3. Khao Manee, czyli książka z więcej niż jednym głównym bohaterem.

A tą książką jest ,,Gone. Zniknęli. Faza 1. Niepokój." Michaela Granta. Głównymi bohaterami są Sam,Astrid i Quinn. Recenzja niebawem na blogu.









4. Syjam, czyli książka, która za mną chodzi.

Tak ostatnio to najbardziej marzy mi się ,,Eleonora i Park" Rainbow Rowell. A tak w ogóle to zawsze mi się marzył taki syjamek i mam nadzieję,że kiedyś będę miała takiego słodziaka.


5. Ragdoll, czyli książka królewska.

Książką, w której występuje monarchia i opowiada o życiu na dworze jest ,,Biała królowa" Philippy Gregory. Książka opowiada historię Edwarda IV króla Anglii z perspektywy jego żony Elżbiety.













6. Dachowiec, czyli książka, którą uwielbiasz, ale nie jest zbyt znana.

Hmmm... myślę, że ,,Odmieniec" Philippy Gregory.  Uwielbiam tę książkę na swój sposób i póki co nie słyszałam wielu opinii na jej temat.







Nominuję :

Wszystkich, którzy chcą wykonać ten tag. Jeśli go wykonacie wyślijcie mi link w komentarzu, a chętnie poczytam. Na dziś to tyle. Cześć I NIECH LOS ZAWSZE WAM SPRZYJA.

1 komentarz :

  1. Trzeba było mówić, to bym Cię nominowała :P E&P też ciągle za mną chodzi... Nie mogę przestać o niej myśleć!! :( Syjamek rzeczywiście słodki :P
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka