niedziela, 21 czerwca 2015

BOOKATHON CZAS START ! - mój stosik TBR.

He, hej !











Dziś przychodzę do Was z postem wyjątkowym ! Dziś oficjalnie wystartował BookAThon organizowany przez Anitę z Book Reviews, Olgę z Wielkiego Buka  i Ewelinę Mierzwińską !

O co chodzi ?

BookAThon to maraton czytelniczy trwający tydzień. Mamy wyzwania i do nich dobieramy książki. Nie chodzi w nim tylko o to żeby przez cały tydzień czytać, czytać i czytać aż wreszcie będziemy wyglądać jak żywy trup :). Nie przejmujmy się jeśli nie wypełnimy jakiegoś wyzwania. Można zrobić wszystkie, kilka - jak kto może ! LICZY SIĘ DOBRA ZABAWA ! Dzięki maratonowi możemy przeczytać książki, które się kurzą u nas na półkach, których jesteśmy ciekawi lub chcemy sobie odświeżyć. Moim zdaniem świetna inicjatywa !


A tak prezentują się wyzwania :


                                                                                                                                                    (źródło)


Wyzwania prezentują się przepysznie ! Już nie mogę się doczekać moich lektur,w które będę się zaczytywać ! Oto moja lista :
1.Niedziela : "Obca"- Diana Gabaldon
2.Poniedziałek : "Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu" - John Flanagan
3.Wtorek : "Ziarno prawdy"- Zygmunt Miłoszewski
4.Środa : "Dama Kameliowa"- Aleksander Dumas (książkę wybrał mi dziadek :D)
5.Czwartek : "Duma i uprzedzenie"- Jane Austen
6.Piątek : "Sekret Julii"- Tahereh Mafi
7.Sobota : Łącznie stron wyszło mi : 2 149

Trzymajcie kciuki, a jeśli też bierzecie udział pochwalcie się waszymi planami !


Na dziś już się z wami żegnam,a na dniach pojawi się recenzja pewnej uroczej książki ! Do następnego posta ! Cześć, cześć :)

2 komentarze :

  1. Powodzenia :)
    Z podanych przez ciebie książek czytałam Zwiadowców i jestem ich ogromną fanką (głowny bohater to moje oczko w głowie ♥) i serię o Julii, ale pierwszym tom, który niezbyt przypadł mi do gustu, ale widzę, że wciąż robi furorę ;)
    http://ksiazkowa-suomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że dopiero wróciłam z wakacji i nie miałam okazji rozpocząć Bookathonu, no ale może następnym razem mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka