niedziela, 28 czerwca 2015

#BOOKATHONPL PODSUMOWANIE

Hej, hej !

Dziś przychodzę do Was z podsumowaniem całego bookathonwego tygodnia ! Niestety nie dałam rady wczoraj nagrać i wstawić kolejnego trzydniowego podsumowania, bo pojechałam na grilla do wujka na wieś :( W ramach rekompensaty przychodzę dziś z podsumowaniem całego tygodnia !

Ach, ach ! Aż nie mogę uwierzyć,że to wszystko tak szybko minęło ! Mam wrażenie, że całe wydarzenie zaczęło się dopiero wczoraj ! Udało mi się spełnić wszystkie punkty z mojej listy.

1. W niedzielę dokończyłam "Obcą" Diany Gabaldon i przeczytałam 411 stron.
2. W poniedziałek czytałam "Zwiadowców" Johna Flanagana, przeczytałam 318 stron
3. We wtorek czytałam "Ziarno prawdy" Zygmunta Miłoszewskiego, przeczytałam 445 stron
4. W środę zamiast "Damy Kameliowej czytałam "Sekret Julii", bo w piątek mijał mi termin w bibliotece
5. W czwartek dokończyłam "Sekret Julii", przeczytałam 437 stron
6. W piątek czytała "Dumę i uprzedzenie" Jane Austen, przeczytałam 367 stron
7. W sobotę czytałam "Damę Kameliową", przeczytałam 169 stron

Nie mogę się sobie nadziwić, że udało mi się to wszystko przeczytać w tak krótkim czasie ! Jestem pod wielkim wrażeniem ! Braliście udział w akcji ? Jeśli tak to podzielcie się waszymi osiągnięciami.


Na dziś to tyle. Do następnego posta ! Papapa !

1 komentarz :

  1. Ja niestety nie brałam udziału. Z czystego lenistwa... no i wiedziałam, że nie znajdę na to czasu :)

    melomol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka