poniedziałek, 1 czerwca 2015

MAJOWY STOSIK ! 1/2015 + TBR Czerwiec

Hej, hej dziś przygotowałam dla Was stosik książek, które udało mi się kupić w maju oraz książki, które mam zamiar przeczytać ! ZAPRASZAM na post !





W maju uzbierało mi się trochę książek  i rodzina planuje mi dać bana na kupowanie książek :(
Może najpierw wymienię tytułów i autorów, a potem opowiem o okolicznościach w jakich do mnie przybyły.


                                    

Od góry :
"Ziarno Prawdy"- Z. Miłoszewski (zakup własny)
"Zwiadowcy, Księga 1. Ruiny Gorlanu - J. Flanagan (j.w)
"Crescendo" - B. Fitzpatrick (wypożyczona z biblioteki)
"Hobbit, czyli tam i z powrotem"- J.R.R. Tolkien (j.w)
"Jutro.Nie ma już żadnych zasad."- J. Marsden (j.w)
"Sekret Julii" - T. Mafi (j.w)
"Eleonora i Park" - R.Rowell (zakup własny)
"Obca" - D.Gabaldon (j.w)
"Bycie miłym to przekleństwo" - J.Marson (j.w)
"Dama Kameliowa. Sprawa w Clamenceau" - A. Dumas


Zacznę może od "Ziarna..." i "Damy...". które udało mi się upolować na przecenie w... (UWAGA, UWAGA) Kauflandzie, każdy po 9.99 zł ! Mega się cieszę !

"Bycie miłym..." - dostałam od mamy jako wczesny prezent na Dzień Dziecka (skorzystałyśmy z przeceny w Biedronce)

"Crescendo". "Jutro...", "Sekret..." i "Hobbit..." jak już wiecie są z biblioteki, a nawet dwóch bibliotek (3 pierwsze z 1 biblioteki,a 4 z 2). Nie mogłam się po porostu oprzeć !

"Zwiadowcy...", "Eleonora..." i "Obca" pochodzą z mojego (pierwszego) zamówienia na arosie !  

A teraz przedstawię wam mój czerwcowy TBR, który bazuje na stosiku :)


Mam nadzieję,że mi się uda ! Trzymajcie kciuki !

W komentarzu możecie podzielić się co Wy kupiliście w maju i co planujecie przeczytać w czerwcu.

To tyle na dziś ! Niech los zawsze Wam sprzyja ! Papapa !

11 komentarzy :

  1. Zostaw sobie Zwiadowców na koniec, bo jeśli się wciągniesz, to od razu będziesz chciała przeczytać dalszy ciąg serii, a pozostałe książki pójdą w zapomnienie ;)
    Pozdrawiam :D
    of-books-and-coffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne książki do Ciebie przyszły, no może poza "Eleonorą i Parkiem", która mi nie przypadła do gustu, niestety, ale może Tobie się spodoba :D
    Życzę Ci czytelniczego czerwca i zrealizowania planów - a nawet więcej - przeczytania kolejnych książek :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 E&P podoba mi się, nie spodziewałam się po niej niczego specjalnego, ale muszę przyznać, że jest urocza <3 Ja także życzę Ci zaczytanego czerwca :D

      Usuń
  3. Chciałabym bardzo przeczytać "Obcą" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo podekscytowana tą książką <3 Kończę E&P i zabieram się za Obcą

      Usuń
  4. Jaki piękny stosik ! Najbardziej zazdroszczę Obcej :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://poczytajmycos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Już nie mogę się doczekać Obcej <3

      Usuń
  5. W maju do domu zabrałam ponad 40 ksiazek... w tym kilka wygranych,z wymiany, czy z loterii blogerskiej, która odbyla sie podczas Targów w warszawie...
    w czerwcu mam zamiar przeczyać Eleonore&Parka, i ksiazki z loterii (zostaly mi 4)

    OdpowiedzUsuń
  6. W maju do domu zabrałam ponad 40 ksiazek... w tym kilka wygranych,z wymiany, czy z loterii blogerskiej, która odbyla sie podczas Targów w warszawie...
    w czerwcu mam zamiar przeczyać Eleonore&Parka, i ksiazki z loterii (zostaly mi 4)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka