sobota, 15 sierpnia 2015

LISIE ROZMOWY #2 - Czy marzenia da się spełnić ?

Dziś mam dla Was kolejny post z serii Lisie rozmowy. Dziś temat bardzo dla mnie ważny. 
Marzenia każdy z nas ma. Większe, mniejsze, skryte, ukazywane. Ja dziś mam dla Was kilka moich marzeń i krótki opis jak starałam się do nich dążyć. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba. Zapraszam !

        
                                                                          1. Marzenia, a plany.

Czym tak naprawdę są marzenia ? Dla wielu marzenia są jak sen. Upragnione, ale jednak odległe i niedostępne. Jednak nie musi tak być ! Sama się o tym niedawno przekonałam. Marzenia są tak naprawdę planami. Marzysz o czymś - dąż do tego ! Rób wszystko co możesz, aby to się spełniło. Potraktuj to jako coś pewnego. Tak jak planujesz rzeczy do zrobienia na dany dzień. Marzenia to postanowienia. Ja wiem, że to może brzmieć banalnie, ale spróbujcie spełnić chociaż jedno małe marzenie. Jeśli to się uda to reszta na pewno też !



                                                                          2. Moje marzenia

Jak pewnie widzicie jednym z moich większych marzeń jest balet.  Zdradzę Wam, że powoli je spełniam, a w poniedziałek jadę się już zapisać. Tak w wieku 14 lat można zacząć balet. Po więcej zapraszam Was na mojego nowego bloga, który będzie prowadzony w formie pamiętnika. KLIK
Zachęcam Was też do robienia listy "rzeczy do zrobienia w tym roku" i wypisania wszystkich postanowień, marzeń, planów. Ja w tym roku zrobiłam sobie taką listę i powiem Wam, że w pewnym momencie zwątpiłam i myślałam,że nic z niej nie odhaczę, ale jednak kilka punktów udało mi się już spełnić. Dodam też, że balet nie był na tej liście. Z baletem było bardziej spontanicznie.


                                                                          3. Motywacja
Motywacją dla nas może być ktoś bliski, idol, czy jak wcześniej wspomniałam spełnienie jednego (nawet małego) pragnienia ;). Możecie sobie codziennie powtarzać :"Skoro jemu (bliskiemu/idolowi) udało spełnić marzenie i mnie może się udać ! Wszystko jest w twojej głowie i tylko od CIEBIE (TAK, WŁAŚNIE CIEBIE) zależy, czy marzenia się spełnią.


*Do napisania tego posta natchnęła mnie Alicja z bloga Siostry w bibliotece. W "Krótkiej rozprawie na temat..." poruszyła temat pasji, napisałam komentarz, Alicja odpisała, ja odpowiedziałam i tak rozmowa przeniosła się na snapa. Chcę podziękować Alicji za wszystkie miłe słowa, słowa wsparcia i trzymanie kciuków, snapy, a także wielką fazę na Jonasów, a zwłaszcza naszego męża Nicka xd,*



Do następnego posta ! Papa !

7 komentarzy :

  1. Takiej listy jeszcze nie mam, ale chyba ją stworzę, bo przynajmniej wtedy będę mogła określić dokładnie to, do czego dążę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam ! Marzenia są po to by je spełniać, a jak się je ma wszystkie czarno na białym to wiadomo jakie kroki podjąć :) Dziękuję za komentarz

      Usuń
  2. Powodzenia w spełnianiu marzeń! Nominowałam Cię do LBA :)
    http://helloimbooklover.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-awards-8.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*. LBA będę już niedługo nadrabiać. Dziękuję za komentarz i nominację.

      Usuń
  3. Chyba muszę sobie zrobić taką listę,bo to świetny pomysł ^^ Zobaczę czy coś z tego wyjdzie,bo i mnie minusem jest to,że ja się za szybko poddaje,a moje marzenia uważam za niemożliwe do spełnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś miałam. Przecież to niemożliwe, nie uda mi się, może kiedyś, warto pomarzyć. I w końcu stwierdziłam, że od Nowego Roku tworzę listę rzeczy do zrobienia. Zaczęłam wierzyć, że mi się uda no i część mi się udała. Sama nie wiem jak. Ja w ciebie wierzę ! Spełniaj marzenia te spisane i te, które przyjdą spontanicznie. Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  4. Oczywiście, że marzenia da się spełniać. Trzeba tylko chcieć i ruszyć się, bo samo nic się nie zrobi. A ta lista do zrobienia to rewelacyjny pomysł. Trzeba będzie wykorzystać :D

    Gosiek z Blasku książek

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka