piątek, 7 sierpnia 2015

FOTO PODSUMOWANIE LIPCA 2015

W tym poście będzie coś specjalnego... Z okazji, że blog dokładnie dzisiaj obchodzi już rok i miesiąc istnienia (wystarczy powiew wakacji, a już jestem zakręcona jak sto pięćdziesiąt) postanowiłam przygotować nową serię na blogu ! Coraz częściej widuję na blogach posty z fotograficznym podsumowaniem miesiąca. Lubię robić zdjęcia i cały czas rozwijam się w tym kierunku. Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają.


P.S. Zamieszczam tu piosenkę tak dla umilenia czasu ;)



Zapraszam na fotograficzne podsumowanie miesiąca ! 


W lato postanowiłam, że raz uda mi się nie zasnąć przez całą noc. Za pierwszym podejściem stwierdziłam,że Harry świetnie mi w tym pomoże. Wytrwałam do 5:00.




                                       Za drugim razem wytrwałam do 3:00, za trzecim do 6:00.






                                                         Troszkę zdjęć z wyjazdu




                                                            Wizyta w skansenie









                                                    Artystyczne zdjęcia z kuzynką






                           (Zlepka niepasujących do sienie zdjęć, ale nie miałam gdzie dorzucić)


Próbowaliśmy z kuzynem wykluć stworka z jajka (moje dzieciństwo <3), ale niestety stworek jest gumowy i nieforemny, ale kuzynowi się podoba. Nazywa się Dżodżo xd. 


                                                                   Trochę jedzenia

       
                              Wypad do Hamburga i Starbucks, który był w ładnym budynku <3








          Obchodzenia Dnia Włóczykija = oglądanie Muminków z kuzynem (zaraziłam go i nie chciał                                           oglądać nic innego :D) + mały seansik PLL


                                                               Urodziny kuzyna


                                                                   Wypad do Danii











                                                            TIGER...+Ja+Moja mama =













                                                               Jeszcze raz Hamburg




                                                     Armia złowieszczych wiatraków


                                                                Wschód słońca <3





Mam nadzieję, że post się Wam spodobał. Jeśli macie jakieś uwagi to możecie się podzielić w komentarzu. A tak jeszcze na pożegnanie filmik z wyjazdu :).



Na dziś to tyle ! Do następnego posta. Papa !


5 komentarzy :

  1. Widać, że pierwszy miesiąc wakacji spędziłaś całkiem fajnie. Zazdroszczę wyjazdu do Danii, ja całe wakacje siedzę w domu, jeśli to pojadę gdzieś na jeden dwa dni:)
    whiteblackbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lipiec był naprawdę dynamicznym miesiącem . Sama się dziwię, bo dużo zrobiliśmy z rodziną, a przyszłe wakacje zapowiadają się na jeszcze bardziej intensywniejsze. Szkoda, że nie mogłaś się wyrwać na dłużej z domu :( Może jeszcze się uda ? :) Trzymam kciuki

      Usuń
  2. Widać, że bardzo ciekawie spędzasz te wakacje. Ja tak długo nie potrafię wytrzymać bez snu. Ponadto uprzejmie informuję o nominacji do Liebster Blog Award (http://molksiazkowyrecenzuje.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :) Na nudę pewnie nie narzekałaś :D Kiedyś jakoś dłużej mogłam siedzieć w nocy i czytać, no cóż - starzeję się chyba, haha :D

    www.papierowenatchnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka