piątek, 18 września 2015

Liebster Blog Award #2, #3 i #4





Ostatnimi czasy uzbierało mi się trochę nominacji do LBA za co dziękuję, bo nie sądziłam, że moje poprzednie odpowiedzi tak się spodobają, że dostanę następne pytanka ! Zapraszam !


                                                                  Pytania od Mola Książkowego 

         1. Gdybyś mogła zmienić losy wybranego bohatera, to na kogo wypadłby twój wybór ?

Ciężko jest mi odpowiedzieć na to pytanie. Przecież jakbym zmieniła czyjeś losy to nie byłaby już ta sama książka, w której się zakochałam. Jednak myślę, że mogłabym zmienić końcowe osy Eleonory i Parka. Książka nie wywarła na mnie jakiegoś wielkiego wpływu, ale zmodyfikowałabym zakończenie. Zostawiłabym je bolesne i życiowe, ale akcję potoczyłabym inaczej.

            2.  Czy oglądałaś kiedyś ekranizację lepszą od jej książkowego odpowiednika ?

Tak ! Zdarzyło mi się to przy ekranizacji Zostań, jeśli kochasz Gayle Forman. Film spodobał mi się bardziej od książki, która była dobra i lekka. Ekranizacja pomogła mi bardziej wczuć się w historię i wzbudziła większe emocje niż książka.

                          3. Z którym bohaterem chciałabyś zamienić się na jeden dzień ?

Jeden bohater i tylko jeden dzień ? Ciężki wybór. Może Clary z Darów Anioła ? No wiecie byłabym z Jace'em, skopała tyłki jakimś demonom. Czemu nie ?

                    4. Z którym autorem/autorką poszłabyś do kawiarni na kawę i ciastka ?
                
                  Suzanne Collins, J.K. Rowling, John Green, Cassandra Clare i kilku innych.

                          5. Która książka według ciebie nie powinna być zekranizowana ?
                                                    Nie mam bladego pojęcia. ._.

                                                 6. Ukochana lektura szkolna ?

Kubuś Puchatek, Pinokio, Dzieci z Bullerbyn, Ania z Zielonego Wzgórza, Hobbit. Wiem, że przeważają tu książki dla dzieci, ale one najbardziej zapadły mi w pamięc.

                                 7. Jaka seria według ciebie nie powinna nigdy powstać ?

Powiedziałabym, że 50 twarzy Greya, ale nie czytałam ani jednego tomu (i raczej nie zamierzam tego robić).

                     8. Jaka tematyka książek dominuje w repertuarze z ostatniego kwartału ?

                                                  Zdecydowanie książki młodzieżowe.

          9. Czy w twoim życiu pojawiła się książka, której nie da się jednoznacznie streścić ?

                                                          Myślę, że chyba nie.

10. Czy istnieje książka, którą znienawidziłaś od pierwszego wejrzenia, jednak pomyliłaś się co do swojej pierwszej opinii ?

W pewnym stopniu było tak z Darami Anioła. Pierwszy raz widziałam je w tej polskiej, okropnej okładce. Jednak gdy przeczytałam e-booka zakochałam się w tej książce.

                      11. Czym nie sugerujesz się przy wyborze następnej lektury ?

                                             Chyba sugeruję się wszystkim.

                                                             Pytania od Magdy

                                         1. Jaką postacią z książki chciałabyś być ?

      Mogłabym być Katniss. Zawsze potrafiła znaleźć w sobie siłę, walczyć dla rodziny.

                                                  2. Ulubiona okładka książki ?

             Zdecydowanie moimi ulubionymi okładkami są te w stylu minimalistycznym.

                                                 3.  Jakie masz zainteresowania ?

Interesuję się wieloma rzeczami. Muzyką, książkami, rysowaniem, śpiewaniem, baletem, gotowaniem, historią, biologią, jazdą konną.

                                                  4. Ulubiony napój na gorące dni ?

       Zdecydowanie samodzielnie robiona lemoniada ! Jedna szklanka i pragnienie znika.

                               5.  Oglądasz jakichś booktuberów ? Jeśli tak, to jakich ?

Oczywiście ! Oglądam Anitę z Book Reviews by Anita, Olgę z Wielkiego Buka, Darkę z Więcej Książków, Klaudię z TotallBookNerd7 i Roberta z Czytanie Moim Tlenem.

                          6. Co towarzyszy Ci podczas czytania ? (Napój, jedzenie, zwierzę itp.)

Jeśli czytam w domu, to zdecydowanie  kocyk lub ciepła kołdra, herbata, kawa lub kakao, muzyka, zakładka, a już niedługo będzie mi towarzyszył kotek <3.

                                                           7. Ulubiona trylogia ?

                                                              Igrzyska Śmierci ! 

                                          8.  Jak często wypożyczasz książki z biblioteki ?

                      Od jakiegoś czasu staram się odwiedzać bibliotekę kilka razy w miesiącu.

                                      9. Na jaką okazję włożyłabyś swoje najlepsze ubranie ?

Nie umiem odpowiedzieć. W sumie ubieram najlepsze ciuchy w moje urodziny, więc oto odpowiedź.

                 10. Jaka jest twoja wymarzona liczba obserwatorów bloga, do której dążysz ?

                     Nie mam wymarzonej liczby obserwatorów. Ilu będzie tylu będzie :).

                    11. O której godzinie chodzisz spać i o której wstajesz w wakacje ? 

W wakacje bywało różnie, ale kładłam się najwcześniej o północy, a najpóźniej o piątej rano. Raz udało mi się nie spać całą noc. Jak wracałam z Niemczech do Polski wytrzymałam można powiedzieć 24 godziny bez snu. Wyzwanie na wakacje osiągnięte. Wstawałam przeważnie w okolicach 9:00-12:00.

                                                                   Pytania od Klaudii 
O tej nominacji dowiedziałam się jak byłam w schronisku na Hali Kondratowej. Klaudia wysłała do mnie wiadomość na snapie, że mnie nominowała i tym samym wywołała uśmiech na mojej twarzy po długiej, męczącej wspinaczce na Giewont. Dziękuję :D

                                                              1. Co aktualnie czytasz ?

Wczoraj zabrałam się za książkę "Małomówny i rodzina" Małgorzaty Musierowicz i czytam ją na zmianę z "Cinder" Marissy Meyer.

                                                     2. Co planujesz przeczytać następnie ?

                             Myślę, że zabiorę się za "Więźnia labiryntu" Jamesa Dashnera.

                                                       3.  Twój ostatni książkowy zakup ? 

Miałam nie kupować książek, ale będąc w Krakowie trafiłam na Dedalusa i nie mogłam wyjść z pustymi rękami. Kupiłam dwa tomy "Proroctwa sióstr". Za pierwszy zapłaciłam 14 zł, a ma twardą okładkę i obwolutę. Nie mogłam się oprzeć i musiałam go mieć.

                                                      4. E- booki czy papierowe książki ?

Z e-booków korzystam dość często, ale i tak zdecydowanie bardziej wolę papierowe książki.

                                                       5. Ulubione ekranizacje książek ?

Igrzyska śmierci, Harry Potter, Gwiazd Naszych Wina, Służące to zdecydowanie jedne z moich ulubionych ekranizacji.

                                        6. Na jaką premierę książkową czekasz najbardziej ?

Czekam na wydanie w Polsce drugiej części "Do wszystkich chłopców, których kochałam" Jenny Han. Wiem, że wydawnictwo postanowiło jej nie wydać, ale ja jednak mam jeszcze nadzieję.

                                         7. Oglądasz jakieś seriale ? Jak tak to jakie ?

Seriali oglądam sporo i więcej mam niedokończonych niż tych skończonych. Z niedokończonych : Pamiętniki Wampirów, The Originals, Pretty Litte Liars, Biała królowa, Dynastia Tudorów, Glee, Teen Wolf. Z dokończonych : Reign, Outlander, Poldark.

8. Jaki masz stosunek do klasyki ? Nudne obowiązkowe lektury szkolne czy bardzo wartościowe książki ? Czytasz dużo książek z tego rodzaju ?

Klasyka jest dla mnie czymś bardzo wartościowym. Nie wszystkie książki z tego gatunku mi się podobały, ale to kwestia gustu. Zamierzam nadgonić klasykę, bo nie czytam e za często.

Jeszcze raz dziękuję za pytania. A teraz czas przekazać nominację dalej.

                                                                           Moje pytania :
1. Kiedy zaczęłaś nałogowo czytać ?
2. Twoje ulubione książki ?
3. Ulubiony kolor ?
4. Książka, która zmieniła twój światopogląd...
5. Co robisz gdy jesteś chora ?
6. Ulubione przedmioty szkolne ?
7. Jakiej muzyki słuchasz ?
8. Jakie są twoje ulubione filmy ?
9. Czy istnieją słodycze, których nie lubisz ?
10. Zaginanie rogów. Niszczenie, czy personalizacja ?

                                                                            Nominuję :

                                                          Izę z isabelczta.blogspot.com
                                                  Weronikę z bookocholic.blogspot.com

To by było na tyle. Życzę Wam zaczytanego dnia ! 






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka