piątek, 2 października 2015

WRZEŚNIOWY WRAP UP + PAŹDZIERNIKOWY WRAP UP

Wrzesień był dla mnie bardzo pracowity i zabiegany. Wakacje się skończyły, ale pomimo że nie jest to pierwszy rok w szkole,do której aktualnie uczęszczam to i tak cały miesiąc zajęło mi przystosowanie się do szkolnego życia. We wrześniu przeczytałam 4 książki. Jest to standardowy dla mnie wynik i mimo wszystko jestem zadowolona z książek, które przeczytałam.



WRAP UP :
"Dawca" - Lois Lowry
"Królestwo łabędzi" - Zoe Marriot
"Cinder" - Marissa Mayer
"Małomówny i rodzina" - Małgorzata Musierowicz


 

                                                                             TBR :
"Proroctwo sióstr" - Michelle Zink
"Oddam ci słońce" - Jandy Nelson
"Więzień labiryntu" - James Dashner
"Atramentowe serce" - Cornelia Funke
"Dar Julii" - Tahereh Mafi
"Blask" - Amy Kathleen Ryan
"Godzina czarownic" - Anne Rice
"Moje drzewko pomarańczowe" - Jose M. de Vasconcelos
"Igrzyska śmierci" - Suzanne Collins
"Harry Potter i Więzień Azkabanu" - J.K.Rowling

Plany jak zwykle dla mnie ambitne. Pewnie nie przeczytam wszystkich książek, ale liczy się jakość, a nie ilość :). A co wy przeczytaliście we wrześniu,a co zamierzacie przeczytać w październiku ?



1 komentarz :

  1. Super plan! Polecam najpierw zacząć od Harrego Pottera i Więźnia Azkabanu. Igrzyska Śmierci, Dar Julii i Więzień labiryntu - te książki po prostu się pochłania.
    Mój TBR:
    1. Królestwo czarnego łabędzia
    2. Przygody Tomka Sawyera
    3. Beautiful redemption
    4. The Shadow throne
    5. Wybrana o zmroku - przeczytane :)

    Trzymam kciuki, żeby udało Ci się przeczytać wszystko.
    Pozdrawiam, Klaudia.
    http://zaczarowaneksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka