sobota, 30 stycznia 2016

Ed Sheeran.Graficzna Podróż - Ed Sheeran x Phillip Butah


Ed Sheeran jest moim ulubionym wokalistą, więc gdy zobaczyłam jego autobiografię  2 lata temu gdzieś w internecie żałowałam,że nie ma jej w Polsce. Możecie wyobrazić sobie moje szczęście kiedy w zeszłym roku dowiedziałam się, że książka będzie u nas wydana. Chciałam ją kupić od razu po premierze, ale koniec końców wyszło, że dostałam ją na święta. Czy spodobało mi się wnętrze ? Zapraszam do przeczytania recenzji.

Brytyjski wykonawca, którego piosenki często lecą w radiu wydaje książkę. Opowiada o swojej karierze od wczesnych początków aż do teraz. W swoich wyznaniach jest bardzo bezpośredni, nie przechwala się swoimi sukcesami zwłaszcza, że nie zawsze wszystko było usłane różami. Czytając tę książkę miałam wrażenie jakby Ed siedział obok mnie, jakby był moim starym przyjacielem i opowiadał co udało mu się osiągnąć. Pozwala nam zajrzeć za kulisy pokazując nam część swojego życia. Potrafi jednak pewne rzeczy zachować dla siebie i ich nie upubliczniać. Doszedł tak daleko, ponieważ był sobą, a nie perfekcyjnie wystylizowaną gwiazdą. Poznajemy też genezę wielu utworów z jego obu płyt. Próbuje to także przekazać nam. Myślę, że historia Eda może być inspiracją dla wielu osób, które chciałyby związać swoją przyszłość z muzyką.




Urzekła mnie także oprawa graficzna. Wspaniałe rysunki Phillipa dodają uroku tej książce. Ilustracje są narysowane różnymi technikami, co daje świetny efekt w połączeniu z opisem rozwoju kariery Eda.  Dodatkowo na końcu książki jest kilka rozdziałów poświęconych jego twórczości, więc myślę, że osoby interesujące się  rysunkiem także będą mogły zaczerpnąć garść inspiracji. Plusem są także różne zdjęcia z koncertów, ważnych wydarzeń. Przybliża nam to postać piosenkarza.






Książkę polecam wszystkim. Myślę, że nawet jeśli ktoś nie jest fanem znajdzie coś dla siebie. Zachęcam Was do przeczytania Graficznej podróży, bo kto wie może dowiecie się czegoś ciekawego ?






- Martyna

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka