sobota, 2 stycznia 2016

STOSIK ŚWIĄTECZNY 2015


Dziś mam dla Was post ze stosikiem książek, które znalazłam pod choinką, no może nie wszystkie były pod choinką hehe :D. Stosików długo nie było, dlatego że postanowiłam nie kupować dużo książek, ale skoro nadarzyła się okazja to trzeba było wzbogacić się o nowe tytuły. Prawda ?






Pierwszą książką jest autobiografia Eda   Sheerana "Graficzna podróż", którą stworzył we współpracy ze swoim przyjacielem grafikiem. Nie znalazłam jej pod choinką, ale kupiłam ją za pieniądze, które dostałam na Gwiazdkę. Książkę już przeczytałam i muszę Wam powiedzieć, że jest bardzo inspirująca.








Następnie zamówiłam biografię Florence and the Machine. Natrafiłam na nią niedawno i stwierdziłam,że skoro już zamawiam książki to czemu nie zamówić tej ? Jak możecie zauważyć jestem fanką Eda i Flo, więc musiałam kupić ich biografie. 













Kolejną pozycją w zamówieniu był "Twój dziennik" Reginy Brett. Zawsze miałam problem z kalendarzami. Nigdy nie umiałam prowadzić go systematycznie, ale stwierdziłam, że czas w końcu spróbować i mój wybór padł na tę książkę, ponieważ uwielbiam panią Brett i jej rady.











Ostatnią książką jest "Playlist for the dead", która była pod choinką. Był to prezent od moich dziadków. Zaciekawił mnie opis, więc o nią poprosiłam. Myślę, że to ją przeczytam następną z tego stosiku. 











Na dziś to tyle. W najbliższym czasie planuję dla Was kilka postów m.in. pojawi się trzecia osłona Lisich rozmów. 

                                                                                                                                        -Martyna

6 komentarzy :

  1. Ja w tym roku zdecydowałam się na Czaromarownik zamiast zwykłego kalendarza :)
    Co do książek, to mam w planach przeczytać Playlist for the dead
    pozdrawiam :)
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Autobiografia Eda jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku nie znalazłem pod choinką żadnych książek :( Rodzina stwierdziła, że mam ich po prostu za dużo :D Też uwielbiam Florence + The Machine *.* Kiedyś chciałem sobie kupić tę biografię, jednak stwierdziłem, że została ona wydana już parę lat temu i jest trochę nieaktualna (ale tak czy inaczej zazdroszczę :P)

    Fajny blog, z pewnością będę tu często zaglądał :D
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ! Kolejna osoba, która słucha Flo <3 Ja kupiłam biografię ze względu na to, że lubię dowiadywać się różnych rzeczy na temat moich ulubionych artystów i kto wie może znajdę coś o czym jeszcze nie wiedziałam ? :)
      Dziękuję i także życzę Szczęśliwego Nowego Roku ;)

      Usuń
  4. Ja również pod choinką znalazłam "Twój dziennik", mam nadzieję, że dobrze będzie mi służył przez cały rok:)
    whiteblackbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny ! Póki co używam go regularnie, ale mam ogromną nadzieję, że nie odłoże go na bok za miesiąc hehe :)

      Usuń

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka