sobota, 9 stycznia 2016

Wyzwania książkowe 2016

W 2016 roku po raz pierwszy wezmę udział w jakimkolwiek wyzwaniu książkowym. Mam nadzieję, że podołam wszystkim trzem, których się podjęłam. Trzymajcie za mnie kciuki i chwalcie się w jakich wyzwaniach Wy bierzecie udał :).





               Mierzę ok. 170 cm, więc może być ciężko, ale trzeba spróbować. Prawda ? :D

Zamierzam także przeczytać 52 książki w 2016 ! (Postępy możecie śledzić w zakładce na blogu.)


                                                                    - Martyna

2 komentarze :

  1. Trzymam za Ciebie kciuki, ja biorę udział w "Przeczytam 52 książki w 2016 roku". Odkryłam Twojego bloga nie dawno i jestem oczarowana *.* Zdjęcia, oprawa graficzna i posty to cudo♥ Pozdrawiam, Arystea ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku biorę udział tylko w jednym wyzwaniu "Czytam Polskich Autorów", nie chcę brać udziału w za dużej ilości żebym nie wzięła za dużo na swoje barki :D
    Chociaż akcja Przeczytam ile mam wzrostu jest bardzo ciekawa, więc może bym się skusiła:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka