niedziela, 1 maja 2016

PODSUMOWANIE KWIETNIA + TBR MAJ 2016


Dziś mam dla Was bardzo ogólne podsumowanie kwietnia. Nie będzie to jednak typowe czytelnicze podsumowanie, ponieważ pojawią się też poza książkowe rzeczy. Nie przedłużając zapraszam na post.



W kwietniu udało mi się przeczytać cztery książki. Pewnie dla niektórych nie jest to dużo, ale dla mnie jest to standardowy wynik i bardzo się z niego cieszę, bo nie czytam na wyścigi.  

Podsumowują udało mi się przeczytać 1 895 stron.
Najlepsza książka : "Cień wiatru" - Carlos Ruiz Zafon.
Najgorsza książka : "Czerwona królowa" - Victoria Aveyard

                                                                                                                                      FILMY
W tym miesiącu stał się jakiś przełom, bo o ile przeważnie oglądałam od zera do dwóch to teraz zebrało się ich siedem. 
1. "The Duff"
2. "Cudowne tu i teraz"
3. "Tajemnice lasu"
4. "Zaczarowane baletki"
5. "Sweeney Todd - demoniczny golibroda z Fleet Street"
6. " Po tamtej stronie drzwi"
7. "Zaplątani"

Najlepszy film : "The Duff", "Tajemnice lasu"
Najgorszy film : -

                                                                                                                                      MUZYKA
Jakoś pod koniec miesiąca odkryłam dwa świetne zespoły i zakochałam się w ich muzyce. Pierwszym z nich jest The 1975, a drugim The Maccabees. Jeżeli jesteście ciekawi czego jeszcze słuchałam w tym miesiącu zapraszam do posłuchania playlisty z kwietnia.

                                                                                        



Na maj mam bardzo ambitne plany, ale mam nadzieję, że uda mi się przeczytać te książki. "Selekcję" podobno bardzo szybko się czyta, więc mam nadzieję, że na majówkę będą idealne. Pozostałe pozycje planuje przeczytać już od kilku miesięcy, ale nie mogłam się za nie zabrać ze względu na książki z biblioteki.



Na koniec zapraszam Was do obejrzenia filmiku na kanale.

                                                                   


- Martyna

5 komentarzy :

  1. Mi w kwietniu udało się przeczytać aż 10 książek, więc jestem z siebie mega dumna, ale twój wynik też jest dobry! Życzę zaczytanego maja!

    PS. Może jestem wścibska, ale tak z ciekawości: dlaczego twoje książki są zszyte nicią? Po prostu jestem ciekawa, wiesz ;)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki pozszywane nicią są z biblioteki i sama od dawna się zastanawiam w jakim celu. :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Też oglądałam "The Duff" i bardzo mi się podobało ♥ Selekcję czyta się naprawdę szybko (niestety, bo to takie genialne książki ♥). Gratuluję wyniku i życzę powodzenia w maju! :D
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Rywalki.Przeczytałam tylko dwa tomy,ale już jestem bardzo zakochana.I tak,czyta się to błyskawicznie! :) Przepiękny blog i ciekawe posty,obserwuję i czekam na kolejne!
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cassandra clare zawsze dobra<3


    http://i-love-books-more-than-people.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka