niedziela, 15 maja 2016

#WYMIENIALNIA KSIĄŻEK W BIBLIOTECE 2016





Dziś mam dla Was taki szybki post, który jest jednocześnie rozpoczęciem nowej serii. Główna biblioteka w moim mieście zorganizowała w tym roku drugą już edycję Wymienialni książek. Cała zabawa polega na wymianie książek jak sama nazwa wskazuje. Ile dajesz tyle zabierasz, dajesz książkom nowe życie. Myślę, że jest to świetna akcja na promowanie czytelnictwa wśród ludzi. Posty z tej serii będą pojawiały się co rok tak samo jak Wymienialnia i będę za każdym razem starała się pokazać Wam więcej z przebiegu tej akcji. Zapraszam do przeczytania posta i zobaczenia co udało mi się upolować.


1. Marina - Carlos Ruiz Zafon - wzięłam tę książkę w ciemno, nawet nie przeczytałam opisu kiedy ją zobaczyłam, ale heloł przecież to Zafon, więc pewnie będzie świetna !
2. Tajemnica Noelle - Diane Chamberlain - tę autorkę poleca Abi z bloga Wyznania książkoholiczki, a dodatkowo opis mnie zaciekawił, więc stwierdziłam, że wezmę
3. Powiedz wilkom, że jestem w domu - Carol Rifka Brunt - o tej książce słyszałam już dużo dobrego, więc nie zastanawiałam się długo i zabrałam ją ze sobą
4. Konkurs - Julie Murphy - jestem ciekawa tej książki, bo opis bardzo mnie zaciekawił i myślę, że autorka ma całkiem ciekawy pomysł na fabułę książki
5. [delirium] - Lauren Oliver - już od dawna czaiłam się na tę książkę i w końcu udało mi się ją  zdobyć


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Jeśli czytaliście, którąś z książek to możecie dać znać, czy polecacie lub odradzacie i czy u Was też są organizowane takie akcje.

- Martyna

5 komentarzy :

  1. Super akcja, szkoda że w mojej miejscowości takich nie ma. :/ Czytałam Delirium i Powiedz wilkom, zdecydowanie polecam! :) Bardzo jestem ciekawa powieści Konkurs, spotkałam się z wieloma pochlebnymi opiniami na jej temat. :D
    Pozdrawiam! ^-^
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na swojej półce "Powiedz wilkom, że jestem w domu" i aż prosi się o przeczytanie :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Zafon musi być dobry - inaczej nie może być :D

      Usuń
  3. U mnie w bibliotece niestety nie ma takich akcji,a chętnie wzięłabym w niej udział. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna sprawa z tą wymienialnią! Też bym chciała taką w "mojej" bibliotece :)
    Ze wszystkich czytałam tylko "Delirium" i niestety mnie nie przekonała :(

    http://everybookiveread.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka