wtorek, 7 czerwca 2016

PODSUMOWANIE MAJA + TBR CZERWIEC 2016


Kolejny miesiąc za nami, więc czas na podsumowanie ! W maju nie miałam zbyt dużo czasu na czytanie, bo nazbierało się dość dużo sprawdzianów i wycieczek. Nie mniej jednak przeczytałam siedem książek i kawałek ósmej.


Podsumowując udało mi się przeczytać 2 582 strony!

1. Rywalki - Kiera Cass
2. Elita - Kiera Cass
3. Jedyna - Kiera Cass
4. Następczyni - Kiera Cass
5. Król kruków - Maggie Stiefvater
6. I nie było już nikogo - Agatha Christie
7. Opowieści tajemnice i szalone - Edgar Allan Poe
+ 400 stron "Księgi dżungli" Rudyarda Kiplinga

Najlepsza książka : "Jedyna" Kiera Cass. "Król kruków" Maggie Stiefvater, "I nie było już nikogo" Agatha Christie
Najgorsza książka : -
                                                                                                                                          BOOK HAUL

W zeszłym miesiącu przybyło do mnie siedem książek, a kupiłam tylko dwie. Część książek pochodzi z bibliotecznej wymienialni, o której już pisałam, więc TAM Was odsyłam. "Trzech muszkieterów" i "Jedz inaczej" kupiłam w pakiecie na promocji na stronie znaku.
                            
                                                                                                                                   TBR CZERWIEC

W czerwcu zamierzam przeczytać dwie ksiązki, których nie przeczytałam w maju, czyli "Poldarka i "Krainę kolibrów". Dodatkowo zamierzam przeczytać trzy książki, które wypożyczyłam z biblioteki. W maju trzymałam się zakazu wypożyczania książek, ale dosłownie ostatniego dnia wymiękłam i wypożyczyłam książki na czerwiec. A na półkach stosy się piętrzą...
                                                                                                                                                     FILMY




W maju udało mi się obejrzeć tylko jeden film (chyba, że o czymś zapomniałam). Tym filmem było "Mamma mia", które bardzo mi się spodobało.
                                                                                                                                                 MUZYKA
Na spotify standardowo możecie znaleźć moją playlistę z miesiąca. Tym razem królowała na niej moja ukochana Florence (przygotowania na opka). Oprócz tego zakochałam się w soundtracku z "Mamma mia", jednej z nowych piosenek Toma Odella, a oprócz tego pojawiło się też kilka innych zespołów. 

                                                                                        

                                                                                                                                                    SERIAL

Nowa kategoria ! A serialem miesiąca maj zdecydowanie i bezapelacyjnie zostaje SMASH ! Jeśli obserwujecie mnie na snapie z pewnością wiecie o mojej obsesji na punkcie tego serialu. Para przyjaciół - scenarzystka i tekściarz, postanawiają stworzyć musical o Marylin Monroe. Serdecznie polecam Wam wszystkim ! Ja aktualnie kończę sezon pierwszy i zabieram się za drugi.

A jak Wam poszło w maju ? Co do Was przybyło ? Co planujecie na czerwiec ?


- Martyna

6 komentarzy :

  1. "Króla kruków" mam już na półce, pozostało tylko przeczytać! ;)
    Czytałam "Nieprzekraczalną granicę" i była fajna, ale Lake zachowywała się jak dla mnie dziecinnie ;v
    Życzę dobrych wyników także w czerwcu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Króla kruków jak najbardziej polecam ! Koniecznie sięgnij.
      Także życzę dobrych wyników.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Pamiętam, że "Król kruków" mi się bardzo spodobał :) Ja mam tak samo z biblioteką. Wchodzę do niej, myślę, że tylko oddam książki, a tymczasem wychodzę z niej z trzema nowymi tomiszczami.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki chyba już urok bibliotek :) Bo jak można się oprzeć tylu ciekawym pozycjom ? Sama się dziwię, że wytrzymałam miesiąc.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Świetny wynik! Gratuluję! Mi udało się przeczytać tylko 3 książki. :( Życzę zaczytanego czerwca! :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żebyś w czerwcu przeczytała wszystko, co sobie zaplanujesz. Nie ma się co przejmować ! Ważne, że czytasz. :)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka