czwartek, 21 lipca 2016

OTWÓRZ SIĘ NA... PODRÓŻ ! #1



Dzisiaj mam dla Was post z nowej serii. Mam nadzieję, że przypadnie wam ona do gustu i z chęcią będziecie czytać te posty. W tej serii będę polecać Wam różne miejsca lub wydarzenia, którymi warto się zainteresować i mam nadzieję, że będzie to dla Was pomocne kiedy będziecie planować wakacje lub ferie zimowe.

Pierwszym miejscem jakie chcę Wam polecić jest Klimahaus Bremerhaven w Niemczech. Nie wiem jak mam Wam wytłumaczyć zamysłu tego miejsca, więc może zacznę od ogółu.  W środku znajdziemy mnóstwo sal, które są odwzorowaniem różnych sfer klimatycznych świata. Od pustynnych terenów Afryki aż do mroźnej Antarktydy. Cały obiekt jest naprawdę ogromny i zwiedzanie go zajmuje dobre kilka godzin, więc jeśli akurat podczas wyjazdu trafiliście na brzydką pogodę, a jesteście gdzieś w pobliżu to szczerze polecam się tam wybrać.

Niestety nie pamiętam ile kosztowały bilety, bo byliśmy większą grupą i kupowaliśmy bilety grupowe, więc na moim widnieje zabójcza cena 0,00. ;p
Zwiedzanie zaczyna się w sali, w której oglądamy krótki informacyjny film po czym otwiera się przejście i idziemy po torach pociągowych. Pierwszą sferą klimatyczną jaką zobaczymy jest ta nasza europejska (o ile dobrze pamiętam).


Nie będę Wam przedstawiać wszystkiego, bo sama też dokładnie nie pamiętam, co było po kolei, dlatego załączam Wam trochę zdjęć poglądowych.













Kiedy skończymy już zwiedzanie Klimahaus możemy przejść się na spacer do portu, popatrzeć na statki, posiedzieć na ławce lub pójść odwiedzić zoo.








Mam nadzieję, że seria Wam się podoba, a jeśli chcecie to możecie już teraz wirtualnie zwiedzić Klimahaus przy pomocy vloga, którego dla Was nagrałam. :)




-Martyna





2 komentarze :

  1. Kocham świat i przyrodę, dlatego z pewnością bardzo spodobałoby mi się to miejsce. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie przedstawiłaś miasto i może przy najbliższej okazji i ja odwiedzę to miejsce :)
    Świetny zarówno post jak i filmik ♥
    Pozdrawiam,
    helloimbooklover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka