sobota, 7 stycznia 2017

7 READ UP | PODSUMOWANIE

    
Tak wiem, że długo mnie nie było... Potrzebowałam trochę przerwy, odpoczynku aby zebrać myśli i zdecydować co w ogóle zamierzam robić na tym blogu. 
Dzisiaj powiem Wam o mojej przygodzie z seven read upem. Dowiecie się co przeczytałam, ile przeczytałam, jak mi się podobał ten maraton itd. 


                                                                                                                            DZIEŃ 1 - 26.12

Pierwszego dnia czytałam "Żywiciela" Deborah Ellis. Książka ta opowiada o Parvanie, która mieszka wraz z rodziną w Afganistanie. Akcja dzieje się kiedy kraj jest przejmowany przez talibów. Pewnego dnia ojciec dziewczynki zostaje aresztowany. Od tego momentu Parvana jest zmuszona udawać chłopca i utrzymywać rodzinę przy życiu. Mam wrażenie, że ta książka jest napisana dla młodszej młodzieży, chociaż jest w niej dużo brutalności i okrucieństwa. Historia bardzo mi się podobała i nie mogę się doczekać dalszych tomów tej trylogii. Więcej opowiem Wam w recenzji.

Przeczytane strony : 140
Przeczytane centymetry : 1,2 

                                                                                                                      VLOG Z PIERWSZEGO DNIA

                                                                                                         DZIEŃ 2 - 27.12 I DZIEŃ 3 - 28.12

I tutaj przestaje być tak kolorowo. "Księżyc myśliwych" zaczęłam, ale go nie skończyłam.  Moje plany całkowicie się zmieniły, nie miałam czasu i jakoś tak wyszło, że przez cały maraton przeczytałam niewiele stron tej książki. Jednak podoba mi się fabuła i uwielbiam atmosferę tajemniczości wykreowaną w tej książce, dlatego na pewno jeszcze o niej ode mnie usłyszycie.

                                                                                                 VLOG Z DRUGIEGO I TRZECIEGO DNIA

                                                                                                                          DZIEŃ 4 - 29.12

Czwartego dnia nadal podczytywałam "Księżyc myśliwych" i coraz bardziej się wciągałam w tę historię.

Przeczytane strony : 177
Centymetry : 1,1

                                                                                                           VLOG Z CZWARTEGO DNIA

                                                                                                                           DZIEŃ 5 - 30.12

W tym miejscu urywają się vlogi. Nagrywałam niewiele, czytałam niewiele, nie było czego dodawać na kanał. Zrezygnowałam na moment z "Księżyca myśliwych" na rzecz lżejszej lektury.

                                                                                                                          DZIEŃ 6 - 31.12

Tego dnia przeczytałam dwanaście na trzynaście rozdziałów "Ogromnego okna" Lemony'ego Snicketa. Tym samym skończyłam czytać tę lżejszą lekturę. W między czasie zdążyłam też wykleić sobie ścianę różnymi wspomnieniami/inspirującymi mnie rzeczami.

Przeczytane strony : 220
Centymetry : 2,2

                                                                                                                             DZIEŃ 7 - 01.01
W Nowy Rok spałam tylko 4 godziny i dlatego nie miałam siły ani ochoty na czytanie. Niezbyt owocne zakończenie całego maratonu.


SUMA PRZECZYTANYCH STRON : 537
SUMA PRZECZYTANYCH CENTYMETRÓW : 4,5

Jestem zadowolona z mojego wyniku, jasne spodziewałam się, że wyjdzie lepiej, ale biorąc pod uwagę to, że często nie było mnie w domu to i tak jestem szczęśliwa. Podobają mi się książki, które przeczytałam i to też jest dla mnie ważne. Była to moja pierwsza edycja, ale na pewno wezmę udział w kolejnych i was też do tego zachęcam.

Za zorganizowanie akcji dziękuję Marcie z bloga Secret Books

Jeśli chcecie zobaczyć fragmenty nagrywane przeze mnie od dnia piątego do szóstego to wklejam Wam tutaj filmik, który dodałam na kanał.
                                   

A jak Wam poszło ? Chwalcie się koniecznie w komentarzach !

- Martyna





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Odwiedziny

Obserwatorzy

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka